Пошуковий запит: (<.>A=Коберник Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Коберник Г. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення індивідуалізації навчання учнів [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(3). - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(3)__7
|
2. |
Коберник Г. Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах навчального середовища [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__20 Розкрито суть, структуру, ефективні умови та шляхи соціалізації учнів початкових класів загальноосвітньої школи. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу стосовно соціально-комунікативної активності дитини. Зроблено висновок, що за умов інтерактивних технологій навчання, створюється сприятливе середовище для соціалізації особистості молодшого школяра.
|
3. |
Коберник Г. Підготовка вчителя до здійснення індивідуалізації навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__3
|
4. |
Коберник Г. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_18
|
5. |
Коберник Г. Інтерактивні технології навчання як засіб формування основ життєвої компетентності молодшого школяра [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 27. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_27_4
|
6. |
Коберник Г. І. Формування громадянських якостей школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Г. І. Коберник // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_57 Розкрито педагогічні умови формування таких компонентів громадського виховання як суспільний обов’язок, відповідальність, моральна свідомість, повинність, любов і повага до своїх батьків, рідних, близьких людей.Раскрыты педагогические условия формирования таких компонентов гражданского воспитания: обязанность, ответственность, нравственность, сознание, долженствование, любовь и уважение к своим родителям, близким людям.The pedagogical conditions of forming such components of civil upbringing as duty, responsibility, moral consciousness, love and respect to parents and close people are analyzed in the article.
|
7. |
Коберник Г. Інтерактивні технології навчання – ефективний засіб формування основ життєвої компетентності молодшого школяра на уроці [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_9
|
8. |
Коберник Г. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_17
|
9. |
Коберник Г. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя в умовах діалогічного навчання [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2010. - № 2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2010_2_3
|
10. |
Коберник Г. Формування громадянської компетентності школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 55. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_55_27
|
11. |
Коберник Г. Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 171-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_23
|
12. |
Коберник Г. Формування життєвої компетентності дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування початкової освіти [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 57. - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_57_24
|
13. |
Коберник Г. Інтерактивне освітнє середовище як чинник самоствердження особистості молодшого школяра [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 59. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_59_11
|
14. |
Волошина Г. Слово як засіб створення художнього образу [Електронний ресурс] / Г. Волошина, Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_6
|
15. |
Коберник Г. Наступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__15
|
16. |
Коберник Г. адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 2. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_2_28
|
17. |
Коберник Г. Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_14 Розкрито суть, структуру, ефективні умови та шляхи соціалізації учнів початкових класів загальноосвітньої школи. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу стосовно соціально-комунікативної активності дитини. Зроблено висновок, що за умов інтерактивних технологій навчання, створюється сприятливе середовище для соціалізації особистості молодшого школяра.
|
18. |
Коберник О. Категорія "виховання" в педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Коберник, Г. Коберник, І. Білецька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2020. - Вип. 2. - С. 70-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2020_2_11
|
19. |
Коберник Г. Стимулювання навчально-пізнавальної активності молодших школярів в умовах парної та групової форм роботи на уроці [Електронний ресурс] / Г. Коберник, О. Коберник, Г. Волошина // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2020. - Вип. 2. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2020_2_9
|
20. |
Коберник Г. Теоретичні основи формування важливих якостей підростаючої особистості в умовах інноваційної навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2014. - Вип. 51. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_51_21
|